Reklamacje
Produkty, które dostajecie od nas, są tworzone z pasją i dbałością o każdy szczegół, aby spełniały najwyższe standardy jakości. Wasze opinie są dla nas cenne i pomagają nam ulepszać nasze produkty na przyszłość.
Przyjmujemy każdą reklamację z uwagą i staramy się, abyście byli usatysfakcjonowani z naszego sposobu jej załatwienia. Aby złożyć reklamację, prosimy o wysłanie maila na adres: [email protected] z dokładnym opisem, numerem zamówienia i dołączonymi zdjęciami. Pozwoli nam to obsłużyć Twoje zgłoszenie w jak najszybszym czasie.
Zwroty
Przy zakupie produktów przez internet zawsze masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.
Pamiętaj jednak, że ze względu na higienę i ochronę zdrowia, nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów kosmetycznych (Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
Co należy zrobić aby zwrócić produkt?
- Wyślij nam wiadomość e-mail przed upływem 14 dni od dnia odebrania przesyłki (opis + zdjęcia)
- Niezwłocznie powiadomimy Cię na jaki adres odesłać paczkę
- Odeślij nam Towar. Towar musi być w stanie nienaruszonym, w kompletnym, fabrycznym opakowaniu. Towar nie może być otwarty. Musi być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany i zostać do nas zwrócony pełnowartościowy.
- Zwrot pieniędzy za zakupione produkty nastąpi w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.