RaveMe
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Zwroty i reklamacje

Reklamacje 


Produkty, które dostajecie od nas, są tworzone z pasją i dbałością o każdy szczegół, aby spełniały najwyższe standardy jakości. Wasze opinie są dla nas cenne i pomagają nam ulepszać nasze produkty na przyszłość.

Przyjmujemy każdą reklamację z uwagą i staramy się, abyście byli usatysfakcjonowani z naszego sposobu jej załatwienia. Aby złożyć reklamację, prosimy o wysłanie maila na adres: [email protected] z dokładnym opisem, numerem zamówienia i dołączonymi zdjęciami. Pozwoli nam to obsłużyć Twoje zgłoszenie w jak najszybszym czasie.

 

Zwroty

Przy zakupie produktów przez internet zawsze masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

Pamiętaj jednak, że ze względu na higienę i ochronę zdrowia, nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów kosmetycznych (Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

 

Co należy zrobić aby zwrócić produkt?

  1. Wyślij nam wiadomość e-mail przed upływem 14 dni od dnia odebrania przesyłki (opis + zdjęcia)
  2. Niezwłocznie powiadomimy Cię na jaki adres odesłać paczkę
  3. Odeślij nam Towar. Towar musi być w stanie nienaruszonym, w kompletnym, fabrycznym opakowaniu. Towar nie może być otwarty. Musi być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany i zostać do nas zwrócony pełnowartościowy.
  4. Zwrot pieniędzy za zakupione produkty nastąpi w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.

 

 

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium